IKASTETXEA

vista panorámica mariturri estola

Mariturri euskalduna, akonfesionala, inklusiboa eta publikoa den eskola da.

Gasteizko Zabalgana auzoan kokatuta dago. Hiriaren kanpoaldean eraztun berdeaz inguratutako eremuan. 20.000 biztanle inguru ditun auzo berria eta gaztea da.

Ikaslea da gure protagonista. Gurasoekin elkarlanean ikasleen heziketa osatzea dugu xede. Gizartearen erronkei erantzunez, ikaslearen konpetentziak maila guztietan garatzea, hau da, pertsonaren garapen integrala eta ezaera kritikoa lortzea.

Kalitatezko hezkuntzaren alde egiten dugu, gizarteak eskatzen dituen gaitasunak betetze aldera: aniztasuna aintzat hartuz, naturarekiko errespetua sustatuz, balioetan heziz, hezkuntzan zein arlo soziokulturalean, bizikidetzako eta partekatzeko ahitura positiboak sustatuz, teknologia berrietarako prestatuz, besteak beste.

Cuadro de texto

LIBURUAREN EGUNA LIPDUB