Mariturri euskalduna, akonfesionala, inklusiboa eta publikoa den eskola da.

Gasteizko Zabalgana auzoan kokatuta dago. Hiriaren kanpoaldean eraztun berdeaz inguratutako eremuan. 20.000 biztanle inguru ditun auzo berria eta gaztea da.

Ikaslea da gure protagonista. Gurasoekin elkarlanean ikasleen heziketa osatzea dugu xede. Gizartearen erronkei erantzunez, ikaslearen konpetentziak maila guztietan garatzea, hau da, pertsonaren garapen integrala eta ezaera kritikoa lortzea.

Kalitatezko hezkuntzaren alde egiten dugu, gizarteak eskatzen dituen gaitasunak betetze aldera: aniztasuna aintzat hartuz, naturarekiko errespetua sustatuz, balioetan heziz, hezkuntzan zein arlo soziokulturalean, bizikidetzako eta partekatzeko ohitura positiboak sustatuz, teknologia berrietarako prestatuz, besteak beste.

2022-2023 IKASTURTEA

22-23KURTSO HASIERAKO ZIRKULARRA - .pdf

Hemen duzue 6. mailakoek utzitako aztarna ,lan bikaina egin dute! Beraiek sortutako agurraren bideoa ere ikusgai duzue.

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image
6. mailakoen agurra 2022 FIN.mp4